Despre DAILIES AquaComfort Plus

Am avut ocazia sa port 3 perechi din lentilele de contact DAILIES AquaComfort Plus primite spre testare de la Optimed.
Pentru mine lentilele de contact nu sunt o noutate, am mai scris despre lentilele pe care le port de cca. 2 ani si de care nu cred ca ma voi desparti curand. Insa curiozitatea este mare, sau dorinta de a gasi ceva la fel de bun la un pret mai mic.
Lentilele DAILIES AquaComfort Plus, au cateva avantaje, atat fata de lentilele mele obisnuite cat si fata de purtarea ochelarilor, in general, avantaje care m-au facut sa le pun pe lista de "lucruri de cumparat" in viitor.
Fata de lentilele mele obisnuite avantajul este ca sunt de unica folosinta. Nu trebuie sa-ti faci griji ca nu ai langa tine sau s-a terminat sticluta cu solutie de intretinere sau ca recipientele de pastrare trebuie schimbate si sunt atat de multe optici care nu vand separat aceste recipiente. Sau au putine si le vand repede. Trebuie doar sa te speli bine de tot pe maini, sa te stergi cu un servetel de unica folosinta (asa fac eu) si sa le aplici.
Fata de ochelari... sunt atat de multe avantaje. Mi-ar lua o zi si-o noapte sa povestesc cum mi-au schimbat mie viata lentilele de contact. Avand miopie, una spre medie, -5,50, lentilele ochelarilor sunt groase spre foarte groase si efectul lor este de micsorare a ochilor. Oricum m-as fi machiat si oricat mi-as fi dorit sa evidentiez ochii, efectul nu era niciodata prea semnificativ. Acum se poate observa diferenta chiar si la o linie fina de tus iar putin fard asezat unde trebuie evidentiaza instant privirea.
Cu lentile e usor sa faci sport, e usor sa te dai cu rolele fara sa-ti fie teama ca o sa spargi lentilele ochelarilor. Cand intri iarna in casa nu se aburesc instant. Poti atipi fara sa iti faci griji ca vei strica ochelarii. Cu DAILIES AquaComfort Plus nu e recomandat sa dormi dar 10-15 minute de somn nu cred ca afecteaza cu nimic lentilele. Cu lentilele mele obisnuite pot sa si dorm, daca vreau. Le pot tine non-stop in ochi pana la 7 zile.
Lentilele de contact nu "zboara" de pe ochi. Oricat te-ai agita. Credeti-ma ca am facut kangoo jumps si n-am avut nici cea mai mica problema cu ele.

Ce-i drept, nu va fi usor pentru nimeni sa invete sa le puna si, mai ales, sa le scoata de pe ochi. N-o sa uit cat m-am zgariat. la propriu, pe ochi, acum cativa ani cand am folosit Ciba Vision pentru prima data. Ele trebuie "trase" in afara pupilei si apoi apucate usor cu mana uscata. Dar daca dupa ce le-ai tras ai clipit lentila se intoarce la locul ei si tu te vei ciupi de... ochi. Trebuie sa simti cand o tragi si sa nu clipesti pana nu ai apucat lentila si ai scos-o. Pare greu, pentru cine n-a purtat lentile de contact pare infricosator dar in maxim o saptamana de purtare zilnica te obisnuiesti. Eu deja pot pune si scoate lentilele de contact fara oglinda.

Totusi, este nevoie de atentie si grija si o igiena deosebita in cazul lentilelor. Vorbim de ochii nostri. Este interzis sa te freci la ochi cand le porti, mai ales daca nu te-ai spalat pe maini. Sunt situatii cand un fir de praf, invizibil cu ochiul liber, iti poate face viata un chin. In cazul asta lentila trebuie scoasa si curatata. Eventual sunt necesare cateva lacrimi artificiale inainte de a o reaplica, pentru curatarea ochiului. Iarasi, in caz ca ploua nu e recomandat, sub nicio forma, sa permiti sa-ti intre apa in ochi.

Lentilele DAILIES AquaComfort Plus sunt foarte subtiri si moi si foarte delicate. Degetul cu care le aplicam nu trebuie sa fie nici prea umed (nu vorbesc de apa ci de solutia in care vine lentila) caci lentila va aluneca si va cadea pe jos si nici prea uscat pentru ca in cazul acesta lentila nu se va lipi pe ochi ci va ramane pe deget. Trebuie sa testati sa vedeti cat de usor se detaseaza inainte de a incerca aplicarea pe ochi. Cum spuneam mai sus, nu trebuie sa ne frecam la ochi... am facut eu greseala asta si lentila s-a rupt in doua. Jumatate am scos-o, cealalta jumatate a fost imposibil de gasit initial. Partea buna e ca n-am simtit acest rest ca pe un corp strain si am putut aplica lentila mea obisnuita (trebuia sa ies in oras si nu am vrut sa port ochelari). Cand m-am intors acasa bucatica iesise cuminte in fata si am putut s-o indepartez foarte usor.

Recomand aceste lentile. Eu le-am pus pe lista pentru vacanta si chiar pe lista accesoriilor de mireasa. Au mai ramas 27 de zile pana la nunta mea si stresul este mare asa ca sa nu ma urati si sa nu ma parasiti daca nu mai sunt la fel de activa pe blog :(

Va pup! O duminica minunata va doresc!

2 comentarii:

  1. Eu zic ca nu ai de ce sa iti faci griji,va fi o nunta pe placul tau! :* Astept cu interes pozele de la nunta care vor fi spectaculoase ca de obicei.Pupici!

    RăspundețiȘtergere