Pe ce-am mai dat banii...

N-am mai facut de ceva vreme o postare cu ultimele cumparaturi si m-am gandit sa va arat cu ce m-am rasfatat luna aceasta... care nu-i nici la jumatate, dar eu sper sa ma opresc :)
In primul rand imi doream o masca hidratanta No7 cum am vazut la Andreea. Mi-am facut card la sensi blu pentru ea (si pentru altele dar... nu dezbatem asta acum). Buretelul imitatie de beauty blender de la MAKE-UP STUDIO l-am luat la recomandarea Luciei. (Nota 10 pentru MAKE-UP STUDIO! - au livrat a doua zi, transport gratuit prin curier TNT - valabil toata luna iunie). L-am folosit o singura data, mi-a placut dar spre seara aratam putin ciudat, nu stiu daca din cauza aplicarii gresite sau din cauza pudrei. Mai incerc...

Fondul de ten Make Up For Ever MAT VELVET+ l-am luat la recomandarea Modnizei, v-am povestit cum cochetam cu ideea inca de la esecul cu Dior. Este nuanta 35 si ne intelegem perfect (deocamdata).
Doua comenzi micute: AVON si Elf. Scrubul cu capsuni e demential de delicios iar tusul Elf are o culoare minunata - nuanta Teal. Am sa-l pozez la lumina naturala caci asta seara n-am avut succes cu swatch-ul.



Pe final vreau sa va arat ceva ce nu face parte din gasca de mai sus, doua plicuri dragi pe care le-am achizitionat de la angellyne, de pe Breslo. Vizitati magazinul ei, are multe lucrusoare dulci de vanzare.


Cam atat am avut sa va arat. Sper sa ma opresc pentru luna aceasta macar. Nu discut despre samponul de pe iherb care trebuie sa soseasca, nu se pune :)

Voi ati fost mai cuminti sau mai cheltuitoare in aceasta perioada?

Seara frumoasa!

19 comentarii:

  1. Ce dulci sunt plicurile. De unde ai cumparat buretelul imitatie de beauty blender?
    Sa le folosesti cu placere pe toate. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buretii aia de la elf nu prea sunt buni de nimic, adica ma rog, sunt ok dar sunt de unica folosinta, daca vrei sa-i speli se desfac, eu asa am patit.
    Ti-ai luat lucruri dragute. Sa faci neaparat review la mat velvet.

    RăspundețiȘtergere
  3. Plicurile sunt minunate! sa le porti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci ti-ai luat pana la urma plicurile. Sunt tare dragute.:P
    Eu cred ca merg amandoua cu rochita, nu?

    Masca hidratanta No7 e trecuta pe lista- trebuie s-o iau si eu- iar de exfoliantul de capsuni de la Avon nu mai zic nimic, sunt complet indragostita de el!

    RăspundețiȘtergere
  5. ma bucur ca iti place fdt.mii de scuze ca am uitat de nuanta, varsta...
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc frumos pentru comentarii!

    Alexandra, am pus link in articol direct catre buretel pe site-ul Make-Up Studio.

    Coconut, cred ca ai dreptate, sunt cam firavi...

    Katyna, merg amandoua, doar ca pe cel cu auriu trebuie sa-mi fac curaj sa-l port, e mai deschis in realitate...

    Modniza, nu e problema, am gasit si swatch-uri si cred ca e nuanta ideala. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim9:59 a.m.

    Roz si auriu? Nu se putea mai dragut!!! Ai avut dreptate, chiar imi place <3 Apropo, cat a fost beauty blenderul, nu pot sa raman ultima persoana care nu l-a incercat...

    RăspundețiȘtergere
  8. :) roz iz you! :)

    a fost 40,5 lei, cu transport gratuit

    RăspundețiȘtergere
  9. Super cumparaturile tale. Plicurile sunt asa de dragute! :)
    Sa le folosesti cu placere!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Super cumparaturi! Incearca sa aplici fondul de ten cu o pensula intai, nu blenduit, doar sa il aplici ici colo si apoi cu buretele sa il distribui si blenduiesti. Iar pudra aplic-o cu o pensula, deoarece cu buretele aplici o cantitate mai mare si probabil de aceea ti s-a parut ca aratai putin ciudat :).
    Sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc frumos, Simona si Lucia!

    Lucia, teoria am priceput-o, deocamdata mi-a fost prea somn s-o si aplica...

    RăspundețiȘtergere
  12. Hai ca ai cumparat ceva :P abia astept sa vad swath pentru tus. Sa le folosesti sanatoasa pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  13. vai cat sunt de frumoase plicurile..adorabile!! sa le folosesti pe toate cu drag

    RăspundețiȘtergere
  14. e da, te urasc, nah, ca sa stii.:)) eu inca mai trag de mostra MUFE pana imi iau un full size...mi-am luat si eu beauty blender dupe, dar dupa ebay cu 3 dolari:D

    RăspundețiȘtergere
  15. hate u back :))) eu nu pot ebay ca am adresa de craiova in cartea de identitate :(((si e ciudat cu paypal si d-astea... am incercat da' mi-a pierit entuziasmul

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna
    Blogul meu cu hainute este:http://happystory30.blogspot.ro
    Doresc sa inchid acest blog, de aceea, hainele disponibile vor fi la preturi foarte avantajoase, merita sa te uiti si daca iti place ceva, sa achizitionezi. Eu iti stau la dispozitie, putem discuta eventualele neclaritati ca totul sa fie in regula

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce dragute sunt gentutele stil plic,adorabile!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mmm..doresc si eu sa incerc kitul pentru sprancene!:*

    http://girlpearl12.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere