I did make-ups!

Va povesteam pe scurt intr-o postare anterioara ca o prietena m-a rugat s-o machiez pentru sedinta foto de dupa nunta. Caci la Viena pentru ea si sotul ei am fost. Eram toata o emotie si nu stiam cum sa incep, de unde si ce culori voi folosi. Am machiat-o doua zile la rand, folosind doua tipuri diferite de plasare a fardurilor. In prima zi am folosit doi plasturi pe post de banda adeziva :))) Si incet-incet, cu toata "trusa" explodata pe balconul apartamentului unde am fost cazati am luat pensulele la rand si cred ca a iesit decent. Am rugat-o sa ma verifice atent la fiecare pas ca sa evitam asimetriile si, spre bucuria si marea mea surprindere, i-a placut. Nu ma consider talentata, indemanatica nu am fost niciodata si una gandesc si alta iese din mana mea. 

Norocul a fost ca ea este frumoasa de la natura, cu ten curat si fata (zic eu) simetrica si n-a fost cazul sa fac corecturi complexe (pe care, oricum, nu stiu sa le fac nici la mine). Parul il are foarte des si cred ca mi-a luat vreo ora sa-i fac buclele cu placa. Habar n-aveam ca ma pricep atat de bine sa fac bucle cu placa :)))

Asadar, prima zi...


Si cu mine... machiata cu 5 minute inainte sa iesim pe usa :)))


In cea de-a doua zi mi-am pus si eu rochia de mireasa si m-am machiat "de poze"... La mine se putea si mai bine dar am lipit genele prea sus la un ochi si a trebuit sa corectez cu tus (apropo de tus, Duraline de la Inglot ROCKS!!! combinat cu un fard negru din paleta Sleek), la ea a iesit parca ceva mai dragut decat in prima zi. Am incercat sa ii imit machiajul de la nunta insa cu culori mai putin... negre. 


Atat pentru azi.

Dupa ce amenintarile mele vor da rezultate si cineva o sa dea resize la pozele din plimbare am sa va arat de ce merita vizitata Budapesta.

P.S. Uitasem sa va arat micul musafir ochios de la sedinta foto :)))


Seara frumoasa!

19 comentarii:

  1. Superbe amandoua,imi place mult machiajul ei,te pricepi :*
    Ce ruj/gloss purtai tu pe buze? :*

    RăspundețiȘtergere
  2. te-ai descurcat foarte bine. a iesit superb si o prinde foarte bine. felicitari, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. pe buze aveam un creion roz de la Avon. In catalog nu te-ar atrage dar in realitate e perfect

    RăspundețiȘtergere
  4. La tine vin pentru bucle din placa!

    RăspundețiȘtergere
  5. pfoaaaa... bobocel te fac :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase amandoua! Iar machiajul e de-a dreptul reusit, o prinde foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunteti superbe amandoua! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos machiajul! De modele nici nu mai zic nimic. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Iiiii, felicitari! Este cazul sa interenim si noi pe langa "cineva" sau amenintarile tale au fost suficiente? ;)) Dragute si voi, draguta si veverita, ce sa mai, bine ca nu am mancat desert in seara asta ca eram hiperglicemica acum :D :*

    RăspundețiȘtergere
  10. A reactionat mai repede decat m-as fi asteptat. Maine o sa si apara postarea :) Multumim frumos :) :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase! Si voi si pozele!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ti-a iesit foarte frumos :D

    RăspundețiȘtergere
  13. o mireasa absolut superba! imi place la nebunie cum i-ai aranjat parul. zici ca abia a iesit din coafor. o invidiez pentru parul bogat, blond si sanatos :D si machiajul e tare fain! felicitari!
    acum e momentul sa te laud si pe tine :D esti superba si tare fotogenica! sa continui sa ne mai arati transformari, da?!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc mult! esti o draguta!

    Sper sa-mi mai fac curaj sa machiez :)

    RăspundețiȘtergere