Un weekend plin cu reduceri si evenimente frumoase


Se anunta un weekend frumos si cheltuitor. Eu sper sa fiu cumpatata... sper.

In primul rand as vrea sa va povestesc despre noutatea Tina R - sectiunea de beauty! Parfumuri, creme, oje, farduri, fonduri de ten... tot ce poate sa-si doreasca o beauty addict! In plus, pui in cos 3 produse si platesti numai doua! Oferta expira maine seara asa ca mai aveti doua zile in care sa va bucurati de ea.

Cred ca ati aflat deja de cardul Glamour (care vine impreuna cu revista cu acelasi nume) si care va ofera reduceri pana la 30% la numeroase branduri de cosmetice, imbracaminte, incaltaminte si bijuterii. Lista intreaga o gasiti aici. Eu am sa va spun doar ce ma tenteaza pe mine:
  • 20% la colectia primavara-vara de la Otter (poate gasesc balerini);
  • 20% la colectia primavara-vara de la Aldo (trebuie sa gasesc balerini pe undeva!);
  • 25% la produsele exclusive Sephora din care eu m-as uita la: marca proprie Sephora (demachiantul gel si betisoarele cu demachiant prezentate de Pixie aici), Benefit, Make Up For Ever (produsele noi de buze ma incanta cel mai tare), Too Faced;
  •  20% la articole pentru femei Humanic (V-am zis cat de disperata sunt dupa pantofi pentru primavara, pantofi de toata ziua? Cred ca da...);
  • 20% la articole pentru femei si barbati din colectia primavara-vara de la Benvenuti;
  • 25% la toate produsele NewYorker (nu sunt chiar fana dar uneori am gasit lucruri frumoase la ei);
  • in Kendra sau B&B ma tenteaza reducerea de 30% la Rimmel, Astor, Seventeen si Radiant.
  • pentru reducerea de 30% la produsele selectionate (Apivita, Boots, Melvita, L'Occitane, Biosilk) din Sensiblu am o lista luunga de pofte insa nu stiu daca am cu adevarat nevoie de ceva acum 
  • 25% la produsele selectionate Bata.
Weekendul acesta, 6-7 aprilie, Miniprix ne aduce o reducere de 25% la toate modele de tricouri, maiouri, blazere, hanorace, sacouri si jachete de pe site si in magazinele miniPRIX

Cat despre evenimente frumoase, maine planuiesc sa ajung la Ab Fab Fair - editia de primavara care se intampla intre orele 11 si 19 la Hotel Ambasador, Bd. Magheru, no. 8-10. Am pus ochii pe niste rochite handmade si vreau neaparat sa le vad live. 

Tot maine vreau sa ajung la Marea pisicareala de primavara de la Sala Palatului. Poate pescuiesc ceva bunatati pentru animala mea scumpa. Cititi mai multe despre eveniment aici. Sper sa nu uit aparatul foto acasa.

Cam asta e lista mea pentru acest weekend. Spor la cumparaturi si distractie placuta! 

6 comentarii:

  1. Dacă tot e vorba de reduceri, oferte, vreau să te întreb dacă știi cumva dacă Avene are pachete de Paște ? Produse la ofertă în perioada aceasta ?!Și dacă da, unde se pot găsi ? Eu nu am fost atentă anii trecuți prin magazine la astfel de promoții și aș fi interesată. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa ma uit de brosuri cu promotii si le voi posta pe cele mai interesante. Deocamdata nu stiu si n-am prea intrat prin farmacii in ultima vreme

      Ștergere
  2. Sophie3:29 p.m.

    Larisa, cauta in catalogul farmaciei Sensiblu. Au in luna aprilie cateva oferte interesante la Avene (+reducere suplimentara daca ai card Sensiblu.)

    RăspundețiȘtergere
  3. marea pisicareala...suna bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim8:33 p.m.

    eu zic sa nu uiti fotograful acasa....ca, deh, cu atatea plimabri si chestii de purtat, cand sa mai ai chef si timp de facut poze?enjoy!
    ps habar nu am cum sa aleg profilul, asa ca iti spun de pe acum ca sunt ingrid...

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim de info..maine vei avea o zi plina :x

    RăspundețiȘtergere