Cateva cuvinte despre Digital Divas 2013 by AVON

Cred ca deja stie toata lumea ca vineri, 21 iunie, s-a intamplat Digital Divas 2013 by AVON. Mi-am dorit foarte tare sa particip inca de cand am primit mail-ul de nominalizare pentru Best Beauty Blog. Si a meritat. Mi-a depasit toate asteptarile. De la organizare pana la vorbitori. Au existat mici scapari insa, per total, consider ca aceasta conferinta dedicata femeilor din online-ul romanesc a fost una reusita. Chiar daca evenimentul s-a axat pe partea de fashion au fost suficiente sfaturi si idei care se pot aplica lejer si in blogosfera de beauty.


Mi-a facut mare placere sa revad fete dragi cu care am ras, am povestit si am facut poze. Am cunoscut fete noi pe care le stiam doar din bloguri si poze. Am fost recunoscuta, spre marea mea surprindere, de cateva persoane care mi-au spus ca-mi urmaresc blogul. Am fost mai mult decat incantata pentru ca nu ma asteptam. Mereu am considerat ca am un blog mic, citit de cateva zeci de persoane, multe dintre acestea persoane cunoscute mie (excluzand pe cei ce ma gasesc cautand diverse informatii pe Google).


Va spuneam acum ceva timp ca nu ma pricep, nu stiu, ca sunt pe langa ideea de moda. La Digital Divas am simtit ca pot gasi ajutor si informatii in blogosfera de fashion despre care stiu atat de putine. Mi-am facut o lista de bloguri pe care trebuie sa le iau la puricat.

Fiecare prezentare a insemnat idei, sfaturi, incurajari. Ce sa faci, cum sa fii si, mai ales, cum sa nu fii in blogging. Femei extraordinare ca Oana Pellea, Andreea Esca sau Mirela Bucovicean nu au cum sa nu te inspire, nu au cum sa nu te faca sa vrei mai mult de la tine, de la blogul tau, de la viata ta. 

Monica Jitariuc, Managing Director The Practice Romania, ne-a tinut o lectie despre relatia dintre bloguri si agentii, despre ce trebuie sa stim sa oferim inainte de a avea pretentii. Despre cum sa ne evaluam si cum sa ne punem in valoare. 

Ar mai fi multe de spus insa ma opresc aici. Sper sa mai existe astfel de evenimente si ii felicit pe organizatori pentru toata munca depusa. Despre Gala de premiere nu vreau sa vorbesc, vreau chiar sa uit ca a existat. Dar sunt sigura ca la anul va fi mai bine daca toate participantele vor oferi feedback obiectiv, feedback pe care l-am oferit si eu, in privat.

Multumesc pentru poze revistei Wide Magazine, organizatorilor si lui Jully

Aici puteti vedea peste 500 de poze de la Digital Divas 2013 by AVON.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu