Smokey for fun

Pentru ca una dintre cele mai vizualizate postari din aceasta saptamana a fost cea cu si despre machiaj am decis sa va arat si ce-am prestat aseara. Ocazia a fost o aniversare. Am realizat un smokey eyes cu negru si putin bej sidefat. Cea care s-a lasat din nou pe mana mea a fost Cristina care ar fi stat mai serioasa la poze daca o lasam noi (eu fi fotograful).
Trebuie sa recunosc ca este prima data cand folosesc atat de mult negru pe altcineva dar am avut atat de mult timp la dispozitie incat puteam sa sterg si s-o iau de la capat. Am inaugurat fondul de ten Makeup Atelier Waterproof care i s-a potrivit manusa, s-a aplicat extraordinar de usor iar aspectul final a fost mat. Urmeaza cateva folosiri si pe mine si un review complet.

Pe langa acesta am mai folosit:

- concealer Maybelline Instant Anti-Age Effekt (varianta nemteasca pentru Instant Age Rewind Eraser Dark Circles),
- pudra pulbere translucida Makeup Atelier,
- blush Marionnaud,
- pudra bronzanta Benefit Hoola,
- Aqua Brow de la Make Up For Ever pentru sprancene.
.

Pentru ochi am folosit:
- farduri - Inglot ANC 61 si Melkior Beige Copper (habar n-aveam ce minunatie de fard este, e prima data cand imi place combinatia cu el),
- mascara L'Oreal Lash Architect,
- tus lichid Essence Liquid Ink.


Rujul este un MUA caruia nu-i mai stiu numarul si este la ea pentru ca i l-am facut cadou acum mai mult timp iar din poze lipseste iluminatorul TheBalm Mary Lou Manizer pe care acum ceva vreme l-am scapat si l-am facut praf si l-am transferat intr-un alt recipient.





Voi va machiati smokey?

O duminica insorita va doresc. La multi ani si o imbratisare calda tuturor sarbatoritelor si sarbatoritilor de astazi!


16 comentarii:

  1. Smoky eyes cu negru este machiajul pe care nu imi place sa il fac. Mi se pare atat de murdar si parca nici nu infrumuseteaza asa mult modelul. Sper sa fie nevoie sa fac cat mai putine :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuia sa il incerc si eu ca sa vad ce-mi iese. Il ochisem acum mai mult timp si voiam sa il pun in aplicare. E messy negrul, intr-adevar...

      Ștergere
  2. E dragut rezultatul. Fardul de la Melkior does wonders:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. A iesit foarte bine! Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  4. Data viitoare, daca ai chef, arata si ce pensule ai folosit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le voi arata. Acum am folosit cam tot ce mi-a picat in mana, de la pensule de aplicat pana la cele pentru detalii si pentru blending. Nu folosesc totdeauna pensulele in scopul pentru care au fost create :)))

      Ștergere
  5. Arata foarte bine, bravo! Imi place cum sunt facute si pozele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Ana-Maria! Si multumesc si in numele fotografului :)

      Ștergere
  6. Sa ne mai arati, ca ne place!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur mult ca ai inceput sa ne arati machiajele tale! Chiar te pricepi, sa stii, m-as lasa pe mana ta cu tot dragul. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Anca! Pai o sa va chem, pe rand, la machiat. Gratis :)

      Ștergere
  8. Superb,felicitari :)

    http://descude.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere