AVON - set pentru conturarea sprâncenelor

În urma vizitelor la Estet Studio am ajuns să fiu foarte mulțumită de sprâncenele mele și cred că acum mi-s dragi toate produsele pentru conturat pe care le dețin. Când mă machiez aleg primul produs care-mi apare în cale. Cu setul pentru conturarea sprâncenelor de la AVON am o relație specială. Ne înțelegem tare bine. 

Nici nu mai știu când l-am cumpărat dar știu sigur că a stat uitat în sertar săptămâni bune. Apoi l-am descoperit și mi-a plăcut tare mult. O perioadă l-am folosit doar pe el.

În primul rând consider ca mi se potrivește foarte bine culoarea. Este un maro cumințel care merge foarte multor nuanțe de păr și ten. Am văzut că-l folosesc și prietenele mele - una dintre ele blonduță și cealaltă brunetă, ambele cu tenul foarte alb.
Setul este format dintr-o ceară care fixează fără să încarce și un fard care se aplică ușor. În cutiuță găsim și o pensulă cu două capete. Nu este rea când nu ai altă opțiune (mai ales că produsul este dotat și cu oglindă, ceea ce îl face ideal pentru ținut în poșetă) însă eu prefer să aplic fardul și ceara cu o pensulă oblică de la Sigma. În sprînceana stângă am un fel de gol pe care nu reușesc să-l umplu decât cu gelul de la Make Up For Ever. Nu cred că este vina fardurilor de sprâncene ci a pielii mele.
Cât despre rezistență, nu mă pot plânge. Nu curge, nu se întinde și nici nu se șterge pe parcursul zilei.
Setul pentru conturarea sprânvenelor a fost în jur de 20 de lei și este valabil 24 de luni de la deschidere. Își merită din plin banii mai ales că l-am folosit de o grămadă de ori și de pozat l-am pozat astăzi.

L-ați încercat? Vă place?


8 comentarii:

  1. Îmi place cum conturează sprâncenele, dar nu l-am încercat. Eu una nu prea folosesc produse de genul, pentru că am sprâncenele destul de dese şi foarte negre.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu il am.este bun,dar trebuie aplicat cu alta pensula.cea care este in cutie este prea....dura.in lipsa de altceva,e buna si aia,dar te cam chinui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este dura, dar cand sunt pe fuga folosesc ce nimeresc :)

      Ștergere
  3. Și eu am setul și îmi place :D. Totuși am o nelămurire :)). Niciodată nu mi-am dat seama cum și cand trebuie folosită ceara :)). Înainte să folosesc fardul sau după :D
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze, nu stiu de ce aveam impresia ca am raspuns la comentarii la acest review. Intre timp a venit AnaCrisa mai jos cu explicatia si-i multumesc.

      Ștergere
  4. Butterfly,ceara se folosește înaintea fardului!este ca o baza...se prinde mai ușor fardul daca dai cu ceara înainte.Am incercat eu fara ceara si nu prea merge,te chinui sa îți rămână cantitatea pe care o vrei (pt.ca unele vrem mai mult fard ,mai concentrat,altele mai discret),pe sprânceană si apoi nu tine foarte mult.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate. Eu mai uit sa folosesc ceara. Sunt destul de multumita de cat fard se ia, am nevoie doar de putina evidentiere. Daca le incarc prea rau mi se pare ca arata fake..

      Ștergere