Flormar Satin Matte GS12 Tile

Va arătam ieri pe Facebook noua mea achiziție în materie de oje. N-a fost vina mea. M-am trezit cu stand Flormar fix la intrare în București Mall. Standul acela nu era acolo iar acum era plin de noutăți. Este adevărat că am tot evitat aceste standuri în ultima perioadă, de teama tentațiilor. Dar ieri nu am putut să nu mă opresc.

Ma gândesc serios la un blog sale cu oje. Chiar și cu acelea pe care le iubesc. Este evident ca nu am timp să folosesc atâtea și nici să mă opresc din cumpărat nu voi putea. Pe lângă banii dați apare o altă problemă reală: lipsa spațiului de stocare. Ar trebui să fac puțină ordine printre ele. Sunt convinsă că aș descoperi o mulțime de mici minuni abandonate. 

Dar trecând la oja de astăzi  - Flormar Satin Matte GS12 Tile. Oscilam între aceasta și nuanța Chilli. Căutând swatch-uri pe net constat că am ales bine. Chilli era un roșu mat și atât. Tile are sidef auriu care-mi place la nebunie.

M-a impresionat prin puterea de acoperire. Este de departe una dintre cele mai concentrate oje pe care le dețin, dacă nu chiar cea mai concentrată. Ce nu mi-a plăcut a fost că se usucă extraordinar de greu peste o bază. Am încercat cu ambele produse Trind, Nail Repair Natural și Keratin Nail Protector. La prima accidentare oja zbura - aluneca efectiv de pe bază. Un alt aspect, cumva normal pentru o ojă mată, este că se tocește la vârfuri, mai ales când tastezi în disperare așa cum am făcut eu ieri.

Aplicată fără bază s-a uscat mult mai repede.

O prefer, totuși, cu top coat. Am aplicat Milani Glossee Top Coat, atât pentru aspect, fixare și rezistență, cât și pentru a evita tocirea la vârfuri (mă așteaptă o nouă zi de tastat cu spor).

În aceste ultime două poze top coat-ul scoate în evidență sideful auriu.

Ați încercat ojele din colecția Satin Matte de la Flormar? Dacă nu, eu vă spun că merită. Oja a costat 13 lei.

3 comentarii:

  1. Nu am incercat, dar cat de bine poate sa arata, pfff, superb!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oja ta ma duce cu gandul la jeleu :D Pare tare dulce :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Of, damn it, e frumoasa foc :)) Si eu evit standurile Flormar, stiu ca e imposibil sa nu cumperi ceva daca dai peste ele...

    RăspundețiȘtergere