La soare, prin oras

Sunt una dintre putinele persoane care nu se plang de vara. Eu iubesc vara, sunt nascuta vara si caldura nu ma poate darama cu una cu doua. Am crescut intr-un apartament situat in plin soare aproape toata ziua. N-a fost usor, va dati seama ca acum 15-20 de ani nu erau aparate de aer conditionat, dar cred ca m-am calit cumva.

La inceputul adolescentei, insa, au aparut problemele cu vara... Si nu e vorba de caldura ci de bronz. Pielea mea are tendinta de a se colora inca de la primele raze de soare si adesea eram confundata cu anumiti conationali. Ba chiar eram intrebata direct si fara jena daca nu cumva sunt de-a lor. O sa ma credeti nebuna dar am incercat inclusv sa-mi decolorez tenul cu lamaie, cum citisem in carti ca se proceda acum niste sute de ani. Evident ca n-a mers si, spre norocul meu, am o piele foarte rezistenta care nu s-a ales cu pete sau altceva. Macar am o scuza - acum 15 ani nu aveam acces la internet si la informatie, habar n-aveam ca poti face cancer de piele sau pete maronii pe fata. Si nu stiam nici ca bronzul poate fi prevenit cu succes.

Astazi, insa, nu ies din casa fara SPF. Si nici nu mai sunt atat de... colorata. De ce? Pentru ca m-am imprietenit cu cremele cu factor de protectie foarte ridicat si nu am de gand sa le scot din rutina mea de vara (si nu numai).

Pentru plimbarile sub soarele orasului in vara aceasta am preferat si prefer Bioderma Photoderm Mineral SPF 50+ (pentru plaja si mare am ales altceva). De ce doar pentru oras? Photoderm Mineral este un produs sub forma de spray si contine filtre UV fizice. Este usor uleios si are tendinta de a lasa pe piele urme albe (lucru absolut normal in cazul filtrelor fizice). Lasat sa "se aseze" acestea dispar in mare parte, odata cu urmele uleioase de produs. Fata ramane uscata si pregatita pentru aplicarea machiajului.

Fondul de ten se aplica frumos si uniform peste acest produs de protectie solara, acoperind perfect ramasitele de alb. Si, chiar daca Photoderm Mineral este usor uleios, aceasta nu afecteaza deloc rezistenta fondului de ten. Ba chiar il ajuta pe acesta sa reziste pe fata fara sa scoata sebumul la iveala timp de mai multe ore (intre 5 si 8, in functie de fondul de ten ales).

La plaja ideal este sa reaplicam produsul de protectie solara o data la cca. doua ore sau dupa fiecare baie in mare/piscina. Daca as fi reaplicat acest produs probabil as fi fost alba de-a dreptul. De aceea il prefer ca baza de machiaj, prin oras, cand nu stau cu orele in plin soare.

Mai multe detalii despre calitatile produsului Photoderm MINERAL Spray SPF 50+ 100 ml v-am prezentat aici. Nu ma voi repeta.  Va postez, insa, din nou, lista de ingrediente.
Al doilea produs despre care vreau sa povestesc astazi este Bioderma Photoderm Apres-Soleil SOS. V-am mai spus si in postarea anterioara ca a fost dragoste de la prima aplicare. Modul de dozare mi se pare atat de simplu si placut. Este ca si cum ti-ai aplica lapte rece pe piele. Lotiunea pulverizata se absoarbe instant lasand pielea moale, fina si nelipicioasa.

Recunosc ca am stat destul de mult la soare (sub umbrela, imbracata in SPF 30) si cred ca acest produs m-a ajutat mult atat sa evit arsurile cat si sa-mi fixez bronzul. Imi place sa-l aplic si-n zilele cand nu m-a vazut soarele, dupa dus. Cred ca e un produs care da dependenta (in sensul bun al cuvantului). Am mai spus, de asemenea, ca-mi plac mult lotiunile dupa plaja dar Photoderm SOS se aplica, de departe, cel mai rapid si mai usor.

Bioderma Photoderm SOS contine 125 ml de produs insa ma va tine, cu siguranta, mult timp, datorita modului de dozare prin care nu se iroseste deloc produs.

Lista de ingrediente poate fi consultata in imaginea de mai jos:
Pretul recomandat pentru Photoderm MINERAL Spray SPF 50+, 100 ml este de 75 de lei iar pentru  Photoderm SOS Spray 125 ml este de 56 de lei.

Va plac produsele pentru protectie solara si after-sun de la Bioderma?

8 comentarii:

  1. Fiecare cu nemultumirile lui. Eu ma plang ca sunt prea alba si ma bronzez foarte greu, tu ca te bronzezi prea usor. Folosesc si eu spf zi de zi, dar nu sar de 30. Ma protejeaza dar ma lasa si sa prin un piiiiiic de culoare. Nu mi se mai pare musai sa ma fac tuciurie, cum visam in adolescenta, dar nu ma simt perfect comfortabil nici cand sunt Alba ca Zapada cu doar un pitic dupa mine. Katia are tenul total invers, in 5 minute la soare se face negruta negruta! Si da, desigur ca o cremuiesc si pe ea.:)) Ca sa am grija de ea, dar si de ciuda ca se face mai aramie ca mine=))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Egoistoooo :))) Lasa ca e mai bine ca nu-ti seamana la pigment, banuiesc ca are pielea mult mai rezistenta

      Ștergere
  2. Eu cred ca depinde foarte mult de tipul de piele/gradul de pigmentare al fiecaruia. Pana mai acum un an eram alba ca branza si asa am tot fost de pe la 5 ani. Lumea credea ca daca m-as expune la soare m-as inrosi si arde. In momentul de fata sunt bronzata bine si uniform, nu ma deranjeaza nici daca ma inchid mai mult la culoare. Nu ma ard si nu ma patez, FPS folosesc exclusiv pe fata, ceea ce ma obliga sa port vara fond de ten mult mai inchis, pentru ca am fata alba ca varul deasupra unui gat bronzoliu. :) Nu am incercat nimic de la Bioderma, doar de la La Roche Posay.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine nu se vad diferente foarte mari intre fata si gat pentru ca ma fura soarele chiar si cu SPF...

      Ștergere
  3. P.S. Urasc caldura cu spume si craci. O urasc. Anotimpurile mele sunt primavara si toamna. Detest la fel de mult 35 de grade ca si -10. Vreau temperaturi moderate!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anul asta am avut destule zile cu temperatura... moderata :( abia s-a incalzit marea si dupa 15 august gata vara :( cam putin...

      Ștergere
  4. Si eu ador vara, desi sunt nascuta la finalul iernii :))) Ma bronzez foarte repede si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu n-ai moaca de conationala nici daca te bronzezi :)))

      Ștergere