Trind Nail Repair Natural


Astazi vreau doar sa ma laud. Dap, ati citit corect. Vreau sa ma laud cu unghiutele mele. Si cu Trind Nail Repair Natural.

Acest produs a ajuns la mine cand credeam ca toate-s la fel. Dar a avut recomandari atat de bune si atat de multe incat a trebuit sa il am!

Trind Nail Repair Natural este un produs pentru intarirea unghiilor. Formula unica a acestui lac transparent realizeaza legaturi duble intre moleculele de proteine creand o structura rigida care intareste unghiile.

Ar fi trebuit sa il folosesc timp de doua saptamani dar evident ca nu am avut atata rabdare. L-am folosit, totusi, frecvent, o data la cateva zile cu unele perioade de folosire strict a ojelor colorate. Dar el, dragutul, si-a facut treaba. Nu doar ca mi-a intarit unghiile ci le-a si reparat portiunile exfoliate. De fapt a oprit exfolierea si, in timp, unghiile au crescut fara inestetica problema.

La una dintre primele aplicari am avut o mica problema, o usturime a unghiilor, problema cu care ma confruntasem si in cazul produsului intaritor de la Farmec despre care s-a vorbit foarte mult in online (inca de pe vremea forumurilor). Si nu, nu aplicasem pe cuticule, nici macar prea aproape de ele. Doar ca eu am perseverat si problema n-a mai aparut. Produsul de la Farmec nu l-am mai putut folosi. Cred ca il am si acum, dupa atatia ani.

Daca, totusi, va stiti cu reactii urate la formaldehida, ideal ar fi sa testati pe o unghie inainte de a folosi produsul. Am stiut ca Trind contine aceasta substanta inca dinainte de a-l achizitiona insa nu-mi pare deloc rau ca am facut-o.

Am ajuns chiar sa tin oja mai mult pe punghii, lucru care pentru mine era ceva de domeniul SF. Insa in ultimele doua saptamani am preferat sa il port singur, de dragul lui si al luciului pe care-l ofera ungiei (nu e un luciu iesit din comun dar e natural si frumos).
P.S. sunt mandra ca n-a trebuit sa prelucrez pozele. am umblat doar putin la contrast si luminozitate.

In concluzie, imi place tare mult acest produs si cred ca isi merita din plin pretul de 55 de lei! Poate fi cumparat de aici sau din salonul Rouge Nail Bar.

Voi ati folosit produsele Trind?

8 comentarii:

  1. Ce bine arată unghiile tale raw :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar arata foarte bine unghiile tale. Eu cu ale mele sunt "in santier"!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Asa drag mi-e de ele. Mai putin una de la stanga pe care mi-am rupt-o grav intr-o capsa :(((

      Ștergere
  3. Formaldehida - acest ingredient se afla si in lotiunea de la Farmec cu vitamina B5 si ma cam deranjeaza la cuticule...Bine, ca pe produs scrie ca acestea trebuie protejate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, scrie... nu e ok cu formaldehida dar atata timp cat nu suntem insarcinate nu e niciun risc

      Ștergere
  4. Mie toate produsele de la ei mi-au placut tare mult, dar crema de maini chiar e speciala, imi place mi mult decat orice altceva am incercat pana acum. Miros, eficienta, tot.


    Kisses

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca n-as avea 7 creme de maini in casa as incerca-o si eu. Deja ma simt vinovata ca expira nefolosite

      Ștergere